Wednesday, November 12, 2008

死蟑螂~~~~~!!!!!!!

OH MY GOD@!!!!!!
如果我告诉大家。。。。。今天····有件悲剧发生了。。。。。。。。
而且还是大悲剧呢~~~!!!
Tonight as usual i was watching "家好月圆" with my sister......but we had a squarell......so i had chosen to sit on the bed.......than sit together with her....
as usual too.....i was watching by holding my brother's pillow.......
i changed my position of sitting often......
hugging laid against the wall......
hugging it in front......
many many many many many times later......
i discovered that my hand 很痒叻。。。。。then i didnt care of it.......只是甩一甩我的手。。。。。然后就没事了

我依旧看戏。。。。。突然我又觉得痒痒的。。。。。。这次换成脚了。。。。。我又是用力地甩。。。。。最后又没事了。。。。。。

then i changed my post again......shit thing happened!!!!!!!!

我的手又痒痒的。。。。。。好像有东西在爬叻!!!!!!

可是我终究没有看。。。。。也是甩罢了~

也许我真的是太专心了。。。。。。因为当时做到荷妈妈阿月的戏码。。。。。太紧张了~

过了不久。。。。我的脚。。。。。又是我的脚了~~~!!!!!!!!!!!!!

那是我真的觉得浑身不舒服。。真的有东西在爬了!!!。。。于是我就跳下床。。。。。用力跳。。。。。

SHIT********尽然跌了一只蟑螂!!!!!!!!!!

它一着地。。。。。便开始爬。。。。。深怕被人发现自己一样。。。。。

那时的我。。。。已经 rooted to the ground.....i couldn't stop thinking that it was on my body just now!!!!!!!

then i went quickly to the toilet.....and washed all over my body......拼命努力擦!!!!誓死要把给它爬过的地

方。。。。。。。擦到皮都脱落。。。。。这样才算大功告成~~!!!

惨啦~!!!过了几天。。。。。。我还是很难放下、每当我的身体感到痒,我就会突然震了一阵。。。。。然后快快

摸一下。。。。。。我真的被吓坏了~!!!!可恶的死蟑螂!!!!!!!

last time my friend told me that......when she was small......she used to play with the cockroach......she wont

scare of it.....but after one incident which the cockroach climbed up to her hand......she was frightened.....

until now.........she is phobic to cockroaches.......and this is what happened to me too!

我发誓!!!!!!!我以后一定不会嫁给一个怕蟑螂的老公~~因为一个怕。。。。。再加上一个怕。。。。。就变

更加怕。。。。。因为我们会互相吓到对方。。。。。。这也是发生在我和姐姐身上的。。。。。哈哈!~~

No comments: